کفسابی سنگسابی و نماشویی در تهران و کرج مغانلو ۰۹۱۲۳۱۶۷۵۲۰

قیمت و هزینه کفسابی با توجه به نوع و سطح کفسابی ، جنس سنگ و همچنین جنس و تعداد لقمه سنگ های مصرفی ، محل و متراژ پروژه و مدت زمانی که برای کفسابی نیاز است تعیین می شود.در ادامه بصورت مفصل توضیح داده می شود.

عوامل موثر بر هزینه کفسابی

احتمالا برای یک بار هم که شده اصطلاح کفسابی سنگ به گوش شما رسیده است. کفسابی سنگ به منظور صاف و صیقلی شدن سنگ های کف ساختمان انجام می گیرد و عوامل گوناگونی بر قیمت کفسابی سرامیک تاثیر دارد که قصد داریم به آنها بپردازیم. مثلاً شاید شما می خواهید بدانید که قیمت کفسابی سرامیک برای واحد ۶۰ متری چند است. پس لازم است که بدانید چه عواملی در تعیین قیمت کفسابی سرامیک موثر هستند.

کفسابی با دستگاه های مخصوصی انجام می شود که باعث صاف و براق شدن سطح سنگ ها می شود. همچنین با کفسابی می توانید مشکلات ناهمواری سطح سنگ را برطرف نمایید. در تعیین قیمت کفسابی سنگ عوامل متعددی تاثیر دارند که از میان آنها می توان به جنس سنگ کف ساختمان، تعداد طبقه های ساختمان، متراژ واحدها و مدت زمان انجام آن اشاره کرد.

جنس سنگ ساختمان

سنگ های مورد استفاده در کار ساخت و ساز ساختمان دو نوع هستند: سنگ های نرم و سنگ های سخت. سنگ های تراورتن که در نمای بیرونی و درونی ساختمان ها استفاده می شوند از انواع سنگ های نرم هستند و ارزان ‌تر از سنگ های گرانیتی اند. برای همین قیمت کفسابی سنگ در تهران برای این نوع سنگ ها پایین تر است. همچنین قیمت کفسابی سرامیک و موزاییک نسبت به سنگ های گرانیت ارزان تر است.

البته در تعیین قیمت کفسابی سنگ این نکته تاثیر دارد که آیا سنگ قبلاً ساب خورده و یا اینکه برای اولین بار این کار انجام می شود. در سنگ هایی که قبلاً عمل کف سابی برای آنها انجام شده است، باید بدانید که کفسابی سرامیک قیمت پایین ‌تری دارد زیرا قبلاً عیب این نوع سنگ ها در اکثر موارد برطرف شده و انجام عمل کفسابی ساده تر است و با توجه به نوع ایرادی که سنگ دارد، برخی مراحل مانند رفع ناهمواری های سنگ و سرامیک حذف می‌شوند. به همین خاطر قیمت ساب زنی سنگ کف برای بار دوم پایین تر از بار اول است.

نوع کفسابی

کفسابی انواع گوناگونی دارد و بهترین نوع آن کفسابی شیشه‌ای یا به اصطلاح کفسابی ایتالیایی است که این نوع کفسابی باعث بالا رفتن قیمت کفسابی سنگ نسبت به قیمت کفسابی سنگ معمولی میشود.

مصالح مورد استفاده

گاهی اوقات هنگام انجام عمل کف سابی بعضی از سنگ ها و یا سرامیک ها دچار آسیب شده اند و لازم است که تعویض بشوند. همچنین اگر سنگ ها دارای درز باشند، باید درزها با رزین پر بشوند که به این کار رزین ساب گفته می شود. البته می‌توان این درزها را با بتونه پر کرد. قیمت رزین ساب به تنهایی بالا نیست و به نسبت قیمت پایینی دارد و البته خیلی هم اقتصادی است چون شما اگر بخواهید سنگ را عوض کنید قیمت به مراتب بیشتری را باید پرداخت کنید. پس با توجه به اینکه در کف سابی از چه نوع مصالح استفاده می شود قیمت کفسابی سنگ متفاوت خواهد بود.

متراژ محیط و تعداد طبقات

تعداد طبقات ساختمان و متراژ کلی محیطی که نیاز به کفسابی دارد در تعیین قیمت کفسابی سنگ در تهران متفاوت است. در کفسابی سنگ ساختمان قیمت آن با توجه به متراژ کلی محیط و تعداد طبقه ها محاسبه می شود. البته گاهی در متراژهای بالاتر امکان گرفتن تخفیف هم وجود دارد.

محله

این که ساختمان شما در چه محله قرار دارد می تواند بر قیمت کفسابی سنگ تهران اثر بگذارد.

هزینه ایاب و ذهاب

با توجه به فاصله شما شرکت ارائه دهنده خدمات کفسابی لازم است که مبلغی را به عنوان هزینه ایاب و ذهاب در تخمین قیمت ساب زنی سنگ کف در نظر بگیرید.

ساب زنی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی بهترین ‌نوع ساب زنی است که در زمان انجام کفسابی برای سنگ، لایه برداری هم انجام می شود. گاهی اوقات برخی از افراد سودجو که ادعا دارند کار را با قیمت پایین انجام می دهند، مرحله لایه برداری را انجام نمی ‌دهند. ساب زنی ایتالیایی انجام کفسابی با دقت و ظرافت است که در نهایت باعث می‌ شود سنگ کف ساختمان کاملاً صاف و مانند آینه بشود. برای همین به این نوع کفسابی اصطلاحاً کفسابی شیشه‌ای و یا اینه ای هم می گویند. به خاطر خاص بودن دستگاه‌ های کفسابی ایتالیایی و دقت بالای کار در مقایسه با کفسابی سنگ ساختمان قیمت آن بالاتر است.

نانو ساب

نانو ساب یکی دیگر از فرآیندهای کفسابی است که البته به صورت اختیاری انجام می ‌شود. از نانو ساب برای ضدآب کردن و همینطور ضد مایعات شدن سنگ ها و براق شدن بیشتر آنها استفاده می شود. زمانی که از نانو ساب استفاده کنید چنانچه مایعاتی مثل چای و آب میوه روی سنگ بریزد، این مواد روی سنگ باقی می ماند و حرکت نمی کند تا شما به سادگی بتوانید آن را پاک کنید. معمولاً نانو ساب به همراه کفسابی ایتالیایی انجام می شود و در صورت اجرای صحیح کفسابی عمر سنگ شما بسیار بیشتر خواهد شد.

اگر قصد دارید از نانو ساب هم استفاده نمایید علاوه بر قیمت کفسابی سنگ لازم است که هزینه جداگانه ای برای نانو ساب هم در نظر بگیرید.

 برای ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

09125763115   –   09125763115